Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πολύ λίγο και άσχετο με τα πραγματικά προβλήματα το νομοσχέδιο, ανικανότητα ακαταμάχητη. Αντί για κατ’ άρθρον συζήτηση όλα χύμα, ντροπή αλλά πάμε : Άρθρο 114 : ειδικά σχολεία με διαγνώσεις και παράλληλες έχουν καταντήσει όλα Η δε ομολογήσασα της Δυτικής Ελλάδος (Ε.Μ. στην επικαιρότητα του οπεκεΜΠΕΕΕΕΕΕ) ήταν σε ένα τέτοιο , βοήθησε; Τα σχολεία τα κανονικά θα είναι για όσους μπορούν να προχωρήσουν με τον ρυθμό τους, όσοι έχουν προβλήματα συμπεριφοράς, μαθησιακά ή και κοινωνικά να πηγαίνουν σε δομή με ψυχολόγους, ψυχιάτρους, αστυνομία και κοινωνικούς λειτουργούς για εκτίμηση-διάγνωση και πρόγραμμα εκτός σχολείου με επιστροφή, όταν και αν βελτιωθούν. Έξω από τα σχολεία οι ειδικοί επιστήμονες, χωρίς συναίνεση γονέα με την παραμικρή ένδειξη παραπομπή από το σχολείο και να βρει ο κηδεμόνας την άκρη. Κανένα επίδομα σε γονέα που δεν έχει ενοικιαστήριο ή εργασία , άρση οικονομικής βοήθειας και φυσικά επιμέλειας για να σωθούν τα παιδιά από εκμετάλλευση και κακοποίηση, κοινωνική υπηρεσία οργανωμένη σε κάθε δήμο με συγκεντρωτική επίβλεψη από υπουργείο (η αυτοδιοικηση τρώει λεφτά, και των σχολείων και αυτό πρέπει να λυθεί). Αντί για παράλληλες φοίτηση υποχρεωτικά σε ειδικό σχολείο με κατάλληλο πρόγραμμα (ένα σχολείο ανά πόλη και περιοχή ευρύτερη και στις μεγάλες περισσότερα , καλύτερη χωροταξική κατανομή). Τα σημερινά ειδικά σχολεία είναι ιδρύματα ή ΚΔΑΠ για βαριές περιπτώσεις – και αυτά χρειάζονται , όχι με καθηγητές όμως. Ενισχυτική διδασκαλία σοβαρά οργανωμένη . Κατάργηση εξετάσεων πανελλαδικών Φ.Α. (και ειδικών από ΕΠΑΛ και άλλα παραθυράκια), όλοι ίδια ύλη και θέματα και όποιος μπορεί . Είναι λογικό δάσκαλος να έχει περάσει εξετάσεις προφορικά ΜΟΝΟ και να διδάσκει παιδιά; Άλλο να είναι ευαισθητοποιημένος , αυτό είναι τεχνογνωσία (οι δάσκαλοι δεν είναι επιστήμη εξάλλου). Άρθρο 117 : τα πειραματικά είναι μια ιδεοληψία , κάθε 5ετία σχολεία ως έχουν από διάφορες περιοχές να ορίζονται ως πειραματικά για πραγματικά πειράματα. Τώρα είναι απλώς δημόσια ιδιωτικά, χωρίς τα βαρίδια που έχουν άλλα σχολεία ! Έχουν ρομά, παράλληλες και προσφυγάκια; Υπάρχουν πολύ καλύτερα σχολεία με δράσεις. Οι δράσεις πρέπει να ενταχθούν στο πρόγραμμα και όχι να είναι σκανδαλωδώς ως όμιλοι μέρος του ωραρίου ΜΟΝΟ για τα πειραματικά; Γιατί; Πολλά σχολεία έχουν καινοτομίες ή καλές πρακτικές ! λαχανόκηπους είχαν και προπολεμικά και ήταν υποχρεωτικό κριτήριο στην αξιολόγηση των επιθεωρητών ! Τώρα χωρίς να έχετε 30 σελίδες (από έγκριτους επιστήμονες, ζητήστε από ΑΕΙ ! ) βασικών γνώσεων φυτολογίας και της χλωρίδας της υπέροχης στη χώρα (και πολλά ενδημικά, γνώση που δεν προσφέρεται) τι θα πετύχετε να μάθουν τα παιδιά μόνο με όποιον ασχοληθεί ή παρακολουθεί; Πρόγραμμα και οργάνωση , όχι να βαράτε στο γάμο του Καραγκιόζη για το ΕΣΠΑ ! Αίσχος. Άρθρο 118 : Γελάνε και τα πληκτρολόγια : ΚΑΝΕΝΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΟ, ΚΑΜΙΑ ΕΝΙΑΙΑ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΗ από τα εργαλεία τα δύσχρηστα. Τώρα θα φέρετε το νέο με διασύνδεση και διαλειτουργικότητα; Αχαχαχαχα. Φτιάξτε πρώτα ένα σύστημα ανοιχτό στους εκπαιδευτικούς όλους με : όλη την αλληλογραφία «όλοι», «ανά διεύθυνση» με ανοιχτή και διαφανή ενημέρωση όλων των υπηρεσιακών εγκυκλίων της ΚΥ ακόμα και για τα κένα (που ασχολείται ο κλάδος μόνο με τις διαρροές από διαφόρους), ανίκανοι να φτιάξετε ένα mailing list , ακόμα και σε αυτή των ΠΔΕ έχετε συνταξιούχου μέσα ρε , ΑΝΙΚΑΝΟΙ ! Ψάξτε το. Ένα σύστημα για τις υπηρεσιακές μεταβολές : πρώτα αμοιβαίες μεταθέσεις από κεντρικό σύστημα προσφοράς-ζήτησης , αμοιβαίες αποσπάσεις (πιο εύκολο και λειτουργικό για ένα χρόνο), διαφάνεια με ανακοίνωση κενών και επικαιροποίηση αιτήσεων , πριν ξεκινήσει η διαδικασία, εφόσον οι αιτήσεις για λόγους επεξεργασίας και μοριοδότησης πρέπει να γίνουν μήνες πριν. Γιατί όχι; Γιατί όχι κωδικοποίηση νομοθεσίας ΟΛΗΣ της ισχύουσας σε ιστοσελίδα ; (θα βοηθήσουν ικανές διευθύνσεις) και τακτοποίηση κενών νόμου, θολότητας, αντιφάσεων; Όλες οι εγκύκλιοι (και οι εσωτερικές ) δημόσια για τον κλάδο , ώστε να ενημερώνονται και να μην γίνεται αποστολή από 500 κανάλια και να χάνεται χρόνος και αποστολές, όλοι θα τα βλέπουν προς ενημέρωση και ο αποδέκτης θα δρα (και αυτά θα φαίνονται , πχ κενά, αντί να τα ψάχνει ο κόσμος από διαρροές, να βλέπει και δημοκρατικά ο καθείς πού χωλαίνει τι, ποιος αποφασίζει τι). Πρωτόκολλα διαδικασιών για υπαλλήλους, ΥΣ, διευθύνσεις, ΔΣΜ, ΣΔ κλπ , ώστε ΟΛΟΙ να κάνουν ενιαία τα ίδια , να μη χρειάζεται να ρωτά κανείς νέος διευθυντής τι να κάνει για τα απλά , πρότυπα κλπ. Δουλειά μιας εβδομάδας από γνώστες, σε πολλές περιπτώσεις ο καθένας κάνει ο,τι θέλει. Άρθρο 121 : μπάχαλο όλα αυτά με τους νεοδιοριστους. ΦΕΚ : 1/9 όπως παλιά, λάθος η διετία με υποπεριπτώσεις (ή όλοι ή κανείς), όλη η διετία δοκίμου σε λειτουργικό (μπερδεύονται), οι ΑΜΕΑ έχουν δίκιο εν μέρει, αλλά να σκεφτούμε : αν είναι κάποιος ΑμΕΑ και δεν μπορεί να πάει σε μακρινή περιοχή, μπορεί όλες τις υποχρεώσεις (εφημερίες, άμεση ανταπόκριση) ; όπως έχουν γεμίσει τα σχολεία διαγνώσεις , έχουν γεμίσει και οι σδ με ειδικές περιπτώσεις, ποιοι θα κάνουν εφημερίες και δουλειες; Ένα θέμα τελευταίο που δεν ασχολείται κανείς : προϋπηρεσία που είναι μοριοδοτημένη και βοηθά στον διορισμό (υψηλότερη θέση), γιατί διπλομετρά μετά ως προϋπηρεσία προ διορισμού; Έπρεπε να διαγράφεται. Οι ασεπίτες παίρνουν σήμερα κάτι για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό και την επιτυχία τους; (παλιότερα , όταν ήταν η μόνη αξιοκρατική προϋπόθεση) . Τέλος , ειδικά για θέσεις ευθύνης : προϋπηρεσία ΜΟΝΟ μετά τον διορισμό , έχει παραγίνει «να περιμένω να μαζέψω μήνες μόνο για να τρουπώσω». Άρθρο 122 : τα ΚΕΔΑΣΥ είναι μια τραγική ιστορία, φάμπρικα διαγνώσεων και προφορικών εξετάσεων. Όποιος είναι για προφορικά στο ειδικό σχολείο , τέλος ! όχι άλλη άστοχη επιβάρυνση των κανονικών σχολείων, δώστε ευκαιρία να αναπτυχθούν με την κατάλληλη υποστήριξη αυτά τα παιδιά. Η συμπερίληψη έχει αξία , όταν έχει στόχο και αποτέλεσμα , όχι να κοροϊδευει τα παιδιά στη σχολική ζωή χωρίς να τα προετοιμάζει για την υπόλοιπη, όπου θα δουν τον τοιχο στα μούτρα. Άρθρο 127 : για τους αιώνιους έχουν γραφτεί, ιδεοληψία και ρητορική με ψέματα για άτομα που δεν κοστίζουν ΤΙΠΟΤΑ (υπουργοί της άριστης κυβέρνησης δεν θα είχαν πάρει πτυχίο ; βγάλτε στατιστικά να δούμε κάτι). Προφανώς αφαίρεση νεκρών και όσων δεν πρόκειται να πάρουν πτυχίο, εκεί θα βρεθεί λύση (παλιά τα κομματόσκυλα αργούσαν να πάρουν πτυχίο), κακώς έγινε μεγάλο θέμα , σανό για το πόπολο. Κατατακτήριες : ηλίθιο και περιττό το 20% όπου προβλέπεται, νάχαμε να λέγαμε ! Υποχρεωτικές κατατακτήριες σε όσους έχουν πρώτο πτυχίο, πάνε και δίνουν πανελλαδικές (ακόμα πιο ανήθικα και από επαλ και σκίζουν ) ήδη πτυχιούχοι για ευκολία ! Καταργηση ειδικών εξετάσεων ΕΠΑΛ ! ή δεν ξέρετε ότι συμβαίνει αυτό; Στατιστικά έχει να δείξει το υπουργείο; Ξέρει τι γίνεται; ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ το κράτος σε όλα ! Άρθρο 129 : Αναδιάρθρωση ακαδημαϊκού χάρτη, καταργηση αει (πελοποννήσου, αιγαιου κ.α.), απαράδεκτο η εργοθεραπεία, η βιβλιοθηκονομία, η φωτογραφία να είναι ΑΕΙ και όχι απλή τεχνογνωσία -ΤΕΙ ρεζιλίκια. Πολλά δεπ και εδιπ περισσεύουν , δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν προπτυχιακά που είναι καθαρά μεταπτυχιακές εξειδικεύσεις ! ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΙΝΕΔΙΒΙΜ : αστειότητες , ήταν να κλείσει εδώ και χρόνια, ασχολείται με πολλά θέματα, επικεφαλής κομματόσκυλο που μιλά για πολλά χωρίς να ξέρει (άκου λύκεια δεύτερης ευκαιρίας ! τα πρώτης ευκαιρίας κανονικά λύκεια είναι ανοιχτά για αποφοίτους ΣΔΕ ! οι απόφοιτοι τα ζητάνε , γιατί δεν κάνουν μάθημα , δεν πατάνε πολλοί και έχουν απολυτήριο και νομίζουν ότι και το λύκειο έτσι μπορεί να πάει, στα εσπερινά έτσι είναι περίπου , τι άλλο θέλουν ; Μερικοί έντιμοι διευθυντές σε εργασίες του ΕΑΠ (άλλο σκάνδαλο αυτό) τα λένε και είναι αναρτημένα δημόσια, φυλλομετρήστε καμία να δείτε ! Αυτά λένε και κάποιοι φυτευτοί διευθυντές που δεν έχουν εργαστεί ούτε μια ώρα σε σδε, μπήκαν μόνο για εξουσία και να κάνουη άλλες δουλειές να μαζεύουν χαρτιά, σιγά μη φύγουν ποτέ από το καθισιό του σδε - το 3ωρο σε πρότζεκτ είναι για γέλια- και έχουν πλέον με ανήθικη και σκανδαλώδη υπερμοριοδότηση πιάσει στασίδι για πάντα, δεν μπορεί να αλλάξουν τα πρόσωπα με τίποτα ! Γιατί ; Τόσο καλά πάνε τα ΣΔΕ , που βρίζουν ακόμα και στα ΕΠΑΛ για το χαμηλό επίπεδο; Δεν χρειάζεται καν να έχεις βασικές δεξιότητες, αν δεν θες , δεν γράφεις καν στα ΣΔΕ (δεν θα καταλάβουν καν ότι δεν ξέρεις γραφή και είσαι λειτουργικά αναλφάβητος) και παίρνεις απολυτήριο. Μη μιλήσουμε για την ενισχυτική : δεν σας είπαν , δεν γίνεται και υπάρχουν τώρα τώρα υποδιευθυντές εντός και εκτός φυλακών σδε που δηλώνουν και 5 ωρες ενισχυτική που δεν γίνεται και προσλαμβάνετε ωρομίσθιο ! Δεν κάνουν ωράριο και σιγά τη διοικητική εργασίας στα σδε ! Να χαίρεστε τους διευθυντές σας – μερικοί δεν ήταν καν ΠΕ όταν πρωτοπήγαν, άλλοι δεν είχαν ούτε ένα μεταπτυχιακό, αλλά ήταν τυχεροί απλώς, και με τη μοριοδότηση τη φετινή δεν κουνιούνται από κανέναν, κλειστή διαδικασία ! Για να μη μιλήσουμε για διαθέσεις, αποσπάσεις και περίεργες διεργασίες για να πιάσουν ημέτεροι θέση σε δομή εκπαίδευσης ενηλίκων – φυλακών πλαγίως ! Ντροπή ! Όλα αυτά από όσα έχουν αλιευθεί από δημόσια έγγραφα στη διαύγεια και αλλού και δεν βγαίνουν και ΟΛΑ ! ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ,ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΘΑ ΥΠΆΡΞΕΙ; ΟΧΙ στις συνεχόμενες θητείες που δημιουργούν καθεστωτικές πρακτικές. Ούτε στη δημοκρατία του Κιμ τέτοια πράγματα. Αυτό είναι θέμα υφυπουργού και ΓΓ , αλλά ντροπή, αν το δει η υπουργός. Σοφία, αυτή είναι η δημοκρατία που το κόμμα σου έχει στον τίτλο; Είδαμε και τους προσωρινούς δπε-δδε του 2020 ! προωθήσεις παντού με μοριοδότηση και παρατάσεις, άρα πεδία μοριοδότησης και συλλογής άκοπα ! ) Με τα σεμινάρια : αρχικά ζητούσατε πολλά (μοριοδότηση πολλών ωρών σε λίγα μόρια) για να πάνε τα λεφτά στις ιδιωτικές δομές επιμόρφωσης και μετά αδειάσατε τον κόσμο και τώρα μοριοδοτείτε λέει μόνο κρατικά ! Αχαχαχαχαχ ! Δηλαδή; Από ΑΕΙ; Είναι σοβαρά και δωρεάν αυτά; ΝΤΡΟΠΗ , ΑΝΙΚΑΝΟΙ, ΑΣΧΕΤΟΙ, επικίνδυνοι , ιδεοληπτικοί και σίγουρα με διαπλοκή με πολλούς και πολλά. Αλήθεια, είναι σταθμισμένη από κανέναν η μοριοδότηση στη ΓΓ διά βίου για ΔΙΕΚ – ΣΔΕ και φυλακές; Ή η προϋπηρεσια ήδη υπηρετούντων διευθυντών και υποδιευθυντών ξεπερνά και δύο διδακτορικά να πούμε;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Ούτε ο καλυτερότερος τέτοια αλητεία, 12 και 15 μόρια συν άλλα ! Σοφία , τα βλέπεις αυτά; Τα εγκρινεις; Κρίμα για τους έντιμους Αρκάδες που βλέπουν μπλε υπογραφές σε τέτοια ρεζιλίκια. Κοφτης δύο συνεχόμενων θητειών, αξιολόγηση (διαρροή τρελή, απουσίες, εγγραφές πραγματικές ή μουσαντένιες ; ) Ωραία η αξιολόγηση, αξιολογείται πουθενά η διοικητική ανικανότητα του ΥΠΑΙΘΑ ; Άρθρο 146 : σχολικός νοσηλευτής ένας σε ειδικά σχολεία , όπου θα πηγαίνουν όλα τα παιδιά με θέματα (ναι, και ζάχαρο σε ειδικά τμήματα κανονικά , όχι με άλλες μαθησιακές δυσκολίες, δυο ταχυτήτων ειδικά σχολεία : για ειδικά θέματα υγείας και μαθησιασκές δυσκολίες. Η πρώτη κατηγορία θα έχει απολυτήριο κανονικό, η άλλη από το ειδικό σχολείο). Για τα βαριά περιστατικά ειδικό με εργοθεραπευτές ΚΔΑΠ, μην κοροϊδευόμαστε. Άρθρο 150 : ο εοππεπ είναι για γέλια , καταργηση , αναδιοργάνωση (η πιστοποπίηση είναι γελοια απλώς και άχρηστη) Γενικά ΔΗΜΟΤΙΚΑ-ΓΥΜΝΑΣΙΑ-ΛΥΚΕΙΑ-ΕΝΗΛΙΚΕΣ : αυτό που χρειάζεται είναι αναδιάρθρωση μαθημάτων και βιβλίων , η παρεχόμενη γνώση είναι γελοία (μεγάλα κείμενα στη λογοτεχνία, όχι τα γελοία σύγχρονα μόνο, φυσική της καθημερινής ζωής , όχι πειράματα ανούσια στα δημοτικά, ανατομία-φυσιολογία στο γυμνάσιο με μελέτες περίπτωσης, άρα γνώσεις πρόληψης , δημόσιας υγείας, πρώτων βοηθειών σε ένα μάθημα, μάθημα κοινωνικής συμπεριφοράς (συμμορίες έξω, φωνές, αγένεια παιδιών και ενηλίκων, πόδια στα παγκάκια κλπ) , φυτολογία-ζωολογία με πολύ καλές εικόνες, γεωλογία, μετεωρολογία, γεωγραφία με όλες τις κορυφές και τις λιμνες της ελλάδας σε καλή ανάλυση , ώστε σε εκδρομή να τα εντοπίζουν τα παιδιά, νομικές γνώσεις (εξώδικα, μηνύσεις, δικαιώματα κλπ), οικονομικά (αφμ, δηλώσεις, επενδύσεις) . Και δάσκαλος τα διδάσκει αυτά, δεν χρειάζονται ειδικοί επιστημονες και 500 ΠΕ ! Οι επιστήμονες να συντάξουν σημειώσεις από κάθε επιστήμη 40 σελίδων βασικές για τον πολίτη από το γυμνάσιο, το λύκειο θα είναι εμβάθυνση στην επιστήμη και προετοιμασία για αει ! Καλά τα βιωματικά, αλλά γνώση σε βιβλία αναφοράς χρειάζονται, μελέτη και χρόνος μελέτης στα παιδιά, μείωση ωρών στο λύκειο, αυστηρότητα στην προαγωγή, ευκολία στη μη υποχρεωτική στη διαγραφή , υπάρχει γη επόμενη χρονιά να προσπαθήσουν, αλλιώς εργασία και χαρά, κανόνες πιο αυστηροί, όχι παραθυράκια, όχι εγγραφή προσφύγων χωρίς τάξη ελληνομάθειας (σοφία, με εγκύκλιό σου γράφονται και την τελευταία εβδομάδα του σχολείου , στο λύκειο τι θα μάθουν σε μια εβδομάδα; Γραφειοκρατία σκέτη). Η ελληνομάθεια είναι ανύπαρκτη στη χώρα με τόσους αλλοδαπούς και ανάγκες , η άχρηστη ΓΓ διά βίου την έχει, υποχρεωτική να γίνει και να οργανωθεί μαζί με δομή αναλφάβητων – δημοτικό ενηλίκων δηλαδή, όχι αυτό το χάλι , να υπάρχουν δημοτικά ενηλίκων μόνο στις φυλακές ! και εκεί πρόβλημα , να μην γίνεται πρόκληση για εκπαιδευτές με ειδικά προσόντα για ενηλίκους (οι σκέτοι δάσκαλοι είναι για τα παιδιά ) αλλά να τοοποθετούνται από τις ΔΠΕ. Ξήλωσε, Σοφία, όλη τη γγ διθά βίου είναι άχρηστη, τους έχουν ξαναξηλώσει, αλλά δεν έγινε τίποτα, με τα ίδια πρόσωπα εκεί μέσα που δεν έκαναν τίποτα τόσα χρόνια τι περιμένεις να γίνει τώρα; Δεν ξέρουν τα θέματα; Χρονίζουν και δεν λύνονται. Αντί να κρατάτε χρόνια τα ίδια στελέχη, διώξτε τους μπας και έρθει κανείς άλλος να πει αλήθειες και να λύσει θέματα πιο αποτελεσματικά και λειτουργικά, αλλιώς, ΟΠΕΚΕμπεεεεεεεεεεεεεεεεεεε Εξορθολογισμός ωραρίων και κανόνων χτες. Κάνε μια καλύτερη διαβούλευση να γραφτούν τσάμπα και άλλα σοβαρά και αλήθειες, οι σύμβουλοι και οι υπάλληλοι της ΚΥ τσάμπα παίρνουν τα λεφτά και βελτίωση πουθενά.