Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο νομοθέτης που συνέταξε αυτό το άρθρο, σκέφτηκε καθόλου την περίπτωση της ταυτόχρονης επιληπτικής κρίσης ενός μαθητή, ενός μαθητή που παρουσιάζει υπογλυκαιμικό περιστατικό ενώ φοιτά σε άλλο σχολείο εντός των 500μέτρων και ενός αλλεργικού επεισοδίου από έναν άλλο μαθητή σε ένα άλλο σχολείο πάλι εντός των ίδιων ορίων; Για να μην τοποθετηθώ στα μικροατυχήματα που συμβαίνουν μέσα στις σχολικές μονάδες από τους μαθητές και ο σχολικός νοσηλευτής δίνει τις πρώτες βοήθειες, όπως οφείλει και είναι η δουλειά του στους πάσχοντες και τα πρωτόκολλα που πρέπει να τηρηθούν. Γίνεται κατανοητό πως μιλάμε είτε για υπεράνθρωπο νοσηλευτή είτε για χαμηλής ποιότητας φροντίδας στους παραπάνω πάσχοντες-μαθητές που θα οδηγήσει σε λανθασμένους χειρισμούς. Για λόγους οικονομικούς καθαρά, εκποιείται η ποιότητα παροχής υγείας στα σχολεία, υποβαθμίζεται το επάγγελμα του νοσηλευτή για ακόμα μία φορά, και δυστυχώς με αυτό το άρθρο θα έχουμε θύματα μαθητές που είτε άλλοι δεν θα θα έχουν σωστή ειδικευμένη φροντίδα είτε δεν θα έχουν καθόλου καθώς δεν θα προλαβαίνει ο νοσηλευτής να παράσχει τα απαραίτητα, Πρέπει να υπάρχει ένας σχολικός νοσηλευτής σε κάθε σχολική μονάδα είτε γενικής είτε ειδικής εκπαίδευσης για την έγκαιρη και σωστή αντιμετώπιση των τυχών προβλημάτων που θα προκύψουν.