ΜΕΡΟΣ ΣΤ΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ (άρθρα 153-156)

 

 

Άρθρο 153

Κατ’ εξαίρεση απονομή ισόβιας σύνταξης σε λογοτέχνες και καλλιτέχνες για τα έτη 2023 και 2024

  1. Κατ’ εξαίρεση των οριζομένων στο δεύτερο εδάφιο της παρ. 1 του άρθρου 1 του ν. 3075/2002 (Α’ 297), επιτρέπεται εντός του έτους 2025 η απονομή ισόβιας σύνταξης και για υποψηφιότητες των ετών 2023 και 2024, ο αριθμός των προτεινόμενων δικαιούχων των οποίων δεν δύναται να υπερβαίνει τους τριάντα (30) κατ’ έτος αναφοράς.
  2. Η αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων της παρ. 1 διενεργείται από την Επιτροπή που συγκροτήθηκε με την υπ’ αρ. 522709/25.11.2024 (ΥΟΔΔ’ 1410) κοινή απόφαση των Υφυπουργών Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών και Πολιτισμού, με διακριτή αναφορά ανά έτος απονομής.

 

Άρθρο 154

Μητρώο Προσωπικού Αρχαιολογικών Εργασιών – Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 344 ν.

4512/2018

Στην παρ. 2 του άρθρου 344 του ν. 4512/2018 (Α’5), περί του Μητρώου Προσωπικού Αρχαιολογικών Εργασιών, η ημερομηνία «1η.7.2025» αντικαθίσταται από την ημερομηνία «1η.1.2026», και η παρ. 2 διαμορφώνεται ως εξής:

«2. Από την 1η.1.2026 η πρόσληψη του προσωπικού της παρ. 1 διενεργείται αποκλειστικά μέσω του Μ.Π.Α.Ε..»

 

Άρθρο 155

Παράταση συμβάσεων εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου και συμβάσεων έργου του φορέα «Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου»

Συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου και συμβάσεις έργου, οι οποίες έχουν συναφθεί από το νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου «Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου», έχουν παραταθεί δυνάμει του άρθρου 64 του ν. 5143/2024 (Α’ 161) και είναι ενεργές έως και την 30η.9.2025, ανανεώνονται αυτοδικαίως από τη λήξη τους έως και την 30η.9.2026, προκειμένου να καταστεί δυνατή η πρόοδος της διαδικασίας πλήρωσης των θέσεων με τακτικό προσωπικό, βάσει του ετήσιου προγραμματισμού προσλήψεων. Σε κάθε περίπτωση, η παράταση των συμβάσεων του πρώτου εδαφίου δεν μεταβάλλει τον χαρακτήρα της σχέσης εργασίας, βάσει της οποίας προσλήφθηκαν οι απασχολούμενοι στις θέσεις αυτές, ούτε εμπίπτει στους περιορισμούς των άρθρων 5 και 6 του π.δ. 164/2004 (Α’ 134).

 

Άρθρο 156

Τροποποίηση επωνυμίας και διακριτικού τίτλου του ν.π.ι.δ «ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ, ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ Α.Ε. – Creative Greece S.A.» – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 3 ν. 5105/2024

Στο παρ. 1 του άρθρου 3 του ν. 5105/2024 (Α’ 69) επέρχονται οι ακόλουθες τροποποιήσεις: α) στο πρώτο εδάφιο οι λέξεις ««Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου, Οπτικοακουστικών Μέσων και Δημιουργίας Α.Ε.-Creative Greece S.A.» και διακριτικό τίτλο «Creative Greece»» αντικαθίστανται από τις λέξεις ««Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου, Οπτικοακουστικών Μέσων και Δημιουργίας Α.Ε» και διακριτικό τίτλο «ΕΚΚΟΜΕΔ ΑΕ»» και β) στο δεύτερο εδάφιο οι λέξεις ««Hellenic Film and Audiovisual Center S.A.-Creative Greece» (H.F.A.C.-Creative Greece)» αντικαθίστανται από τις λέξεις ««Hellenic Film and Audiovisual Center S.A.» (H.F.A.C.)», και η παρ. 1 διαμορφώνεται ως εξής:

«1. Συστήνεται νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου, υπό τη μορφή της ανώνυμης εταιρείας, με την επωνυμία «Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου, Οπτικοακουστικών Μέσων και Δημιουργίας Α.Ε» και διακριτικό τίτλο «ΕΚΚΟΜΕΔ ΑΕ». Η επωνυμία της ανώνυμης εταιρείας στην αγγλική γλώσσα είναι «Hellenic Film and Audiovisual Center S.A.» (H.F.A.C.). Για τους σκοπούς του παρόντος, το εν λόγω νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου αναφέρεται ως «Εταιρεία».

 

  • 12 Ιουλίου 2025, 10:33 | Αθανάσιος

    Δεν είναι σωστό να υπάρχει ταυτόχρονη παρουσία σε δύο σχολεία.
    Αν ένα παιδί πάθει επιληψία θα κάνει αγώνα δρόμου από το άλλο σχολείο να προλάβει το περιστατικό;
    Το νομοσχέδιο δεν είναι σωστό και γίνεται καθαρά για λόγους οικονομίας.
    Κανονικά θα έπρεπε να υπάρχει σχολικός νοσηλευτής σε κάθε σχολείο για να αντιμετωπίσει περιστατικά καθημερινά.

Σχολιάστε

Πριν υποβάλλετε το σχόλιο σας παρακαλούμε να συμπληρώσετε τα παρακάτω στοιχεία * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Όροι Συμμετοχής

  1. Φροντίστε να διατυπώνετε προτάσεις, σχόλια ή ερωτήσεις που σχετίζονται άμεσα με το υπό διαβούλευση ζήτημα. Προφανώς κάθε ζήτημα εντάσσεται σε ένα γενικότερο πλαίσιο αλλά ο δημόσιος διάλογος διευκολύνεται με στοχευμένες και συγκεκριμένες προτάσεις και παρεμβάσεις.
  2. Φροντίστε να διατυπώνετε τις προτάσεις, σχόλια ή ερωτήσεις με τρόπο σύντομο και περιεκτικό.
  3. Προσπαθήστε να τεκμηριώνετε αυτά που γράφετε με αναφορές, παραπομπές σε άλλα κείμενα, υλικό ή συνδέσμους με αντίστοιχο περιεχόμενο, εκτός αν η χρήση τους είναι καταχρηστική και στην περίπτωση αυτή θα αφαιρούνται.
  4. Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο που υποβάλετε δεν προσβάλλει δικαιώματα άλλων προσώπων.
  5. Είναι γόνιμο να υπάρχει ανταλλαγή απόψεων μεταξύ των συμμετεχόντων αλλά είναι σημαντικό για την ποιότητα και αποτελεσματικότητα του διαλόγου να αποφεύγονται οι προσωπικές αντιπαραθέσεις με άλλους συμμετέχοντες.
  6. Προτάσεις, σχόλια, υπερσύνδεσμοι ή οποιοδήποτε άλλο περιεχόμενο, τα οποία διατυπώνονται σε γλώσσα και με τρόπο υβριστικό, χυδαίο ή περιέχουν ή υποκινούν μισαλλοδοξία και διακρίσεις που βασίζονται σε φύλο, ηλικία, σεξουαλικό προσανατολισμό, φυλετική ή εθνική καταγωγή ή θρησκευτικές πεποιθήσεις δεν θα δημοσιεύονται στο OpenGov.gr. Επίσης δε θα δημοσιεύονται σχόλια τα οποία παραπέμπουν σε άλλους δικτυακούς τόπους για λόγους διαφήμισης, δημοσιότητας ή οποιονδήποτε άλλο σκοπό που κρίνεται από το OpenGov.gr ως καταχρηστικός.
  7. Οι προτάσεις, σχόλια ή ερωτήσεις που υποβάλετε υπόκεινται σε έλεγχο ως προς την τήρηση των παρόντων όρων χρήσης και συμμετοχής.
  8. Με τη συμμετοχή σας αποδέχεστε τη χρήση του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου για ενημερωτικούς λόγους σχετικούς με τους στόχους του OpenGov.gr.
  9. Με τη συμμετοχή σας αποδέχεστε τη διάθεση των προτάσεων, σχολίων ή ερωτήσεων που υποβάλετε με την άδεια «Creative Commons».