Αρχική Σύσταση νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου με την επωνυμία «Ελληνορθόδοξη Ιερά Βασιλική Αυτόνομη Μονή του Αγίου και Θεοβάδιστου όρους Σινά στην Ελλάδα»ΜΕΡΟΣ Δ΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ – ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ Ν. 2725/1999 ΚΑΙ 4326/2025 (άρθρα 89-113)Σχόλιο του χρήστη Ιωάννης Κυμιωνής | 21 Ιουλίου 2025, 18:31
Ιωάννης Ελ. Κυμιωνής Δικηγόρος ΔΣΑ παρ'Αρείω - Εμμισθος Δικηγόρος Τμήματος Δικαστηρίων ΔΝΥ ΔΥΠΑ/τ.ΟΑΕΔ, LL.M. Δημοσίου Δικαίου, LL.M. Θεωρίας Δικαίου, ΥΔ Παντείου Πανεπιστημίου, Κάτοχος Πιστοποιήσεων Σεμιναρίων ΚεΔιΒιΜ ΕΚΠΑ (α) Δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας, (β) Αθλητικό Δίκαιο, (γ) Σύγχρονη Οικονομία Νομικός Παραστάτης Διαμεσολαβήσεων, Διαπιστευμένος Διαμεσολαβητής Υπουργείου Δικαιοσύνης, Αθλητικός Διαμεσολαβητής, Κτηματολογικός Διαμεσολαβητής, Πιστοποιημένος Επίκουρος Συνεργάτης Δικαστή Ν.5095/2024 [Σωματεία] Υπουργείου Δικαιοσύνης, Νομικός Συνεργάτης Κτηματολογίου / Μητρώο Νομικών Εισηγητών ΔΣΑ Αιρετό Μέλος ΔΣ Ελληνικής Ομοσπονδίας Τοξοβολίας Συντονιστής Επιστημονικών Εκδοτικών Σειρών των Εκδόσεων ΗΡΟΔΟΤΟΣ, Αναλυτής - Εμπειρογνώμων Ελλ/Τ Σχέσεων, Συγγραφέας - Αρθρογράφος ioanniskymionis@yahoo.gr Οι διατάξεις του υπό προκοινοβουλευτική διαβούλευση ΣχΝ έχουν ξεπερασθεί από τις εξελίξεις. Α.Μολονότι διά ...τυμπανοκρουσιών έχει εξαγγελθεί από διετίας (!) η από ...δεκαετίες αναμενόμενη ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ του Αθλητικού Νόμου, ουδεμία εξέλιξη περί αυτό έχουμε. Β. Παραδόξως και παρά τις εξαγγελίες του ίδιου του Κου Πρωθυπουργού της Χώρας στα θέματα απονομής της Δικαιοσύνης περί ταχύτητας και εκσυγχρονισμού της, δεν καθιερώνεται με την προοπτική της διαρκούς θεσμικής ενίσχυσής της η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ προς επίλυση όλων των αθλητικών διαφορών. Γ. Δεν αξιοποιείται το Ευρωπαϊκό Κοινοτικό/Ενωσιακό Δϊκαιο και οι δυνατότητες και οι προοπτικές του, παρ'ότι για πρώτη φορά από τον Οκτώβριο 2024 στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή υπάρχει Ευρωπαϊος Επίτροπος με αρμοδιότητα τον Αθλητισμό [Επίτροπος για τον Αθλητισμό, τον Πολιτισμό, την Νεολαία και την Διαγενεακή Δικαιοσύνη]. Δ. Κατά την σύνταξη του ΣχΝ δεν λήφθηκε καν υπ'όψιν το Σχέδιο Ψηφίσματος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, που τελικώς εγκρίθηκε την 17.07.2025 με 25 ψήφους υπέρ και 4 κατά από τους Ευρωβουλευτές της Επιτροπής Πολιτισμού και Παιδείας του Ευρωκοινοβουλίου. Το Ψήφισμα αυτό καλεί την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να παρουσιάσει μία μακροπρόθεσμη στρατηγική για την Αθλητική Πολιτική και την ανάδειξη του Ευρωπαϊκού ΑΘλητικού Μοντέλλου στην βάση και της οικονομικής ακεραιότητας και της ανταγωνιστικής ισορροπίας με απαίτηση για την σημαντική αύξηση της χρηματοδότησης του Αθλητισμού μέσω του Προγράμματος "ERASMUS+ 2028-2034" και άλλων Προγραμμάτων και Ταμείων προς μείωση του αυξανόμενου χάσματος μεταξύ της οικονομικής ελίτ του επαγγελματικού αθλητισμού και του επιπέδου βάσης: το Ψήφισμα προτείνει την συμμετοχή των Ομοσπονδιών, Συλλόγων, Αθλητών και Φιλάθλων στις διαδικασίες λήψης αποφάσεων και προστασίας των θεμελιωδών δικαιωμάτων των Αθλητών. Το Υπουργείο γιατί προσπέρασε αβλεπεί αυτό το τόσο σημαντικό Ψήφισμα;