• Σχόλιο του χρήστη 'ΣΘ' | 22 Μαΐου 2026, 10:13

    Παρατηρώ ότι τμήματα σε έδρες νομών της επαρχίας που ασκούν έλεγχο νομιμότητας σήμερα δεν αναφέρονται στην νέα διάρθρωση των Μονάδων Εποπτείας. Αυτό προκαλεί δύο ερωτήματα. Πρώτον, είναι εφικτό τα διατηρούμενα τμήματα να διαχειριστούν τον επιπλέον όγκο δουλειάς σε ένα τόσο απαιτητικό αντικείμενο; Και δεύτερον, οι υπάλληλοι των υπαρχόντων τμημάτων τι θα γίνουν; Θα μετακινούνται σε άλλο νομό; Θα μεταταγούν σε άλλες υπηρεσίες;