• Σχόλιο του χρήστη 'ΗΛΙΑΣ ΚΟΥΝΤΡΟΜΙΧΑΛΗΣ' | 22 Μαΐου 2026, 10:44

    Η παραχώρηση ακινήτων σε ναυταθλητικά σωματεία πρέπει να είναι τουλάχιστον για 12-15 έτη, διότι όλα τα σωματεία έχουν ξοδέψει δεκάδες χιλιάδες ευρώ για την κατασκευή εγκαταστάσεων -υποδομών-κυλικείων και δεν είναι δυνατόν όλα αυτά να πηγαίνουν χαμένα σε πέντε χρόνια.Επίσης με την πενταετία δεν μπορούν να μπουν σε κανένα χρηματοδοτικό πρόγραμμα(τραπεζικό-ΕΣΠΑ) διότι όλοι ζητούν σταθερό ιδιοκτησιακό καθεστώς τουλάχιστον 12 ετίας. Πρέπει απαραίτητα να προβλεφθεί ότι οι υπάρχουσες συμβάσεις παραχώρησης πρέπει να παραταθούν τουλάχιστον για 8-10 έτη.