• Σχόλιο του χρήστη 'Μαριάνθη Σπουργίτη' | 23 Μαΐου 2026, 06:40

    Οι εργαζόμενοι στα Κέντρα Κοινότητας καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες στις κοινωνικές υπηρεσίες της τοπικής αυτοδιοίκησης από το 2017. Πολλές φορές μάλιστα ήρθαν να καλύψουν μια τρύπα, της μη ύπαρξης πρόνοιας σε ορισμένους δήμους. Επομένως, είναι αδιανόητο με το άρθρο 730 να εξαιρούνται. Απαιτούμε στο εδώ και τώρα τέλος στην ομηρία μας με τις μονοετείς συμβάσεις και να προχωρήσει το υπουργείο σε μονιμοποίηση του υπάρχοντος προσωπικού.