• Σχόλιο του χρήστη 'Ζωή' | 23 Μαΐου 2026, 11:38

    Χωρίς ειδικό μισθολόγιο και μόνο με τα χρήματα του κλιμακίου μας, πιστεύετε ότι θα ασχοληθεί κάποιος σοβαρά να διαβάσει να επιμορφωθεί για να κάνει έλεγχο νομιμότητας; Αστεία πράγματα, τεκμαιρόμενες νομιμότητες και σιωπηρές απορρίψεις μέχρι να σβήσει ο ήλιος θα εκδίδονται. Η εξειδικευμένη γνώση πρέπει να πληρωθεί αλλιώς δεν θα παρασχεθεί, κανείς δεν θα κάθεται να διαβάζει προσφυγές και διοικητικούς φακέλους εκατοντάδων σελίδων για να παίρνει τα ίδια χρήματα με τους συναδέλφους μας που είναι στο πρωτόκολλο και βαράνε σφραγίδες.