• Σχόλιο του χρήστη 'Αντώνιος Μάτσας' | 23 Μαΐου 2026, 12:50

    Ίσως θα πρέπει να προβλεφθεί μία πιστοποίηση έτσι ώστε να μην μπορεί κάποιος υπάλληλος να εκτελεί ελέγχους χωρίς αυτή την πιστοποίηση. Πχ πιστοποίηση σε πειθαρχικά ζητήματα αιρετών, στους ελέγχους αναφορικά με τις δημόσιες συμβάσεις, σχετικά με δημοσιονομικά ζητήματα κλπ τα οποία θα μπορούν να γίνονται σε συνεργασία με την ΕΣΔΔΑ/ΙΝΕΠ, με την Εθνική Αρχή Διαφάνειας, με ευρωπαϊκούς φορείς (μοντέλα SIGMA/OECD) κλπ.