• Σχόλιο του χρήστη 'Αντώνιος Μάτσας' | 23 Μαΐου 2026, 12:43

    Πρέπει να δημιουργηθεί ένα πραγματικό σύστημα νομολογιακής ενοποίησης. Αυτό είναι τεράστιο έλλειμμα σήμερα στην αυτοδιοίκηση. Θα υπήρχε μία Εθνική Βάση Νομολογίας Εποπτείας ΟΤΑ με ανωνυμοποιημένες αποφάσεις, κατηγοριοποίηση, ίσως ερμηνεία, δείκτες επαναλαμβανόμενων παραβάσεων και ανάλυση δεδομένων και στατιστικών η οποία θα βοηθούσε στην ανακάλυψη μοτίβων τα οποία μπορούν να βοηθήσουν από την ποσοτικοποίηση της απόδοσης μέχρι και την πρόβλεψη. Επιπρόσθετα, αυτό θα δημιουργούσε μία ενιαία διοικητική πρακτική και θα περιόριζε ενδεχόμενες αντιφάσεις.