• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΓΚΕΒΡΟΣ' | 23 Μαΐου 2026, 12:53

    Προτείνεται να θεσπιστούν βασικοί δείκτες απόδοσης (KPIs) και λογοδοσίας στην ίδια την Υπηρεσία (εσωτερικά), για λόγους διαφάνειας, αποτελεσματικότητας, αποδοτικότητας και αντικειμενικότητας. Θα μπορούσε να προβλεφθεί ένας μέσος χρόνος εξέτασης, ένα ποσοστό ακυρώσεων από τα δικαστήρια, ένα backlog index, ένας δείκτη συμμόρφωσης ΟΤΑ, δείκτης ποιότητας αιτιολογίας αποφάσεων κ.ά.