• Σχόλιο του χρήστη 'Σωσίπατρος' | 23 Μαΐου 2026, 12:24

    Θα πρότεινα την επανεξέταση της πλήρους αποτοπικοποίησης. Ενώ η ιδέα είναι επί της αρχής σωστή, η απόλυτη αποκοπή από τη γεωγραφική πραγματικότητα έχει και κινδύνους. Ένας ελεγκτής που δεν γνωρίζει τοπικές ιδιαιτερότητες, νησιωτικότητα, χωροταξικά ζητήματα και τα χαρακτηριστικά και τις μοναδικότητες των τοπικών διοικητικών δομών ίσως καταλήξει σε υπερβολικά τυπικό έλεγχο ο οποίος εν τέλει μπορεί να οδηγήσει σε δημοσιονομική ή/και αναπτυξιακή στασιμότητα και προκλήσεις.