• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΗΜΑΣΤ' | 23 Μαΐου 2026, 12:45

    ΑΡ. 365 ΠΑΡ 1Α. Στις κανονιστικές αποφάσεις, θα πρέπει να μπει ο περιορισμός, αρκεί να μην αφορούν αρμοδιότητες άλλης κατηγορίας. Αλλιώς έτσι χάνεται το νόημα των κατηγοριών. Αν μπορεί το ΔΣ να παίρνει και να δίνει αρμοδιότητες κατά το δοκούν, τότε δεν υπάρχει και νόημα στις κατηγορίες. Υπάρχουν δημοτικές αστυνομίες με ελάχιστη στελέχωση, που το ΔΣ τους δίνει τα πάντα. Δεν γίνεται έτσι, χάνεται το νόημα των κατηγοριών και του ελάχιστου αριθμού στελέχωσης. Να προβλεφθεί ρητά ώστε να διορθωθεί αυτή η προηγούμενη αστοχία.