• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΚ' | 23 Μαΐου 2026, 14:25

    Όσον αφορά στο άρθ. 719 για το διοικητικό μέτρο της αργίας και συγκεκριμένα για την αμετάκλητη παραπομπή για κακούργημα. Μέχρι σήμερα ο νόμος στο άρθ. 236 του ν. 3852/2010 προβλέπει ότι ακόμη και η επιβολή ενός οποιουδήποτε περιοριστικού όρου, όπως της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα και της καταβολής κάποιας εγγύησης συνεπάγεται τη θέση του αιρετού σε αργία. Για ποιον λόγο να αλλάξει αυτό; Δηλαδή θα ανεχόμαστε έναν δήμαρχο ή περιφερειάρχη να έχει παραπεμφθεί για μια απιστία ή υπεξαίρεση χρηματικού ποσού άνω των 120.000 ευρώ και να παραμένει στη θέση του; Για ποιον λόγο; Για να συνεχίσει το ενάρετο έργο του; Υποτίθεται ότι αυτά τα μέτρα επιβάλλονται για λόγους δημοσίου συμφέροντος, για να προστατέψουν δηλαδή έναν Δήμο ή μία Περιφέρεια από έναν Δήμαρχο ή έναν Περιφερειάρχη που θεωρείται ακατάλληλος να συνεχίσει να ασκεί τα καθήκοντά του εξαιτίας μιας προηγούμενης επιλήψιμης συμπεριφοράς που ζημίωσε το ΝΠΔΔ που διοικεί. Και μ αρέσει που πλέον προβλέπεται ως όρος μόνο η προσωρινή κράτηση για να μπει σε αργία. Μα σ' αυτήν την περίπτωση είναι ήδη στη φυλακή, τι παραπάνω θα προστατέψει η θέση του σε αργία; Ευκταίο για τη διασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος θα ήταν να παραμείνει η διάταξη ως έχει. Διαφορετικά δεν μπορείτε να πείσετε κανέναν πλέον ότι ενδιαφέρεστε για το συμφέρον των Δήμων ή των Περιφερειών...