• Σχόλιο του χρήστη 'marianna' | 24 Μαΐου 2026, 11:04

    Θα ήθελα επιτέλους να ισχύσει πραγματικός έλεγχος νομιμότητας στους ΟΤΑ δεδομένου ότι οι δήμαρχοι πιέζουν τις αποκεντρωμένες διοικήσεις να τους δικαιώνουν σε παράνομες αποφάσεις εις βάρος υπαλλήλων όπως υποβιβασμούς,τοποθετήσειςκ.α.Παρατηρείται το φαινόμενο ο ίδιος νόμος να διαστρεβλώνεται από ένα δήμο αλλά να να τον επικυρώνει μια αποκεντρωμένη απορρίπτοντας ενστάσεις ενώ άλλος δήμος να εφαρμόζει τον νόμο κανονικά.Συνεπώς ,ισχύουν δύο μέτρα και δύο σταθμά και καταρρίπτεται κάθε έννοια ισότητας και ισονομίας.