• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρία Τσιάχτα' | 26 Μαΐου 2026, 12:59

    Ως εργαζόμενη συμβασιούχος στα δημοτικά ιατρεία θεωρώ οτι οι συγκεκριμένες διατάξεις αποτελούν άνιση μεταχείριση μεταξύτων εργαζομένων ΕΣΠΑ, ζητούμε την τροποποίηση των άρθρων 138 και 730. Να συμπεριληφθούν ρητά στις διατάξεις οι "μόνιμα" συμβασιούχοι εργαζόμενοι των Δημοτικών Ιατρείων και των λοιπών Κοινωνικών Δομών για την Αντιμετώπιση της Φτώχειας.