• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΕΤΑΛΙΔΟΥ' | 26 Μαΐου 2026, 13:59

    Οι εργαζόμενοι στις Κοινωνικές Δομές για την Αντιμετώπιση της Φτώχειας( Κέντρα Κοινότητας, Δομές Παροχής Βασικών Αγαθών, Δομές Αστεγων ) δεν είναι εργαζόμενοι δεύτερης κατηγορίας. Καλύπτουν εδώ και χρόνια πάγιες και διαρκείς ανάγκες των Δήμων, στηρίζοντας καθημερινά χιλιάδες ευάλωτους πολίτες.Οι επίμαχες δύο διατάξεις δημιουργούν συνθήκες άνισης μεταχείρισης και περιορίζουν τη δυνατότητα δικαστικής προστασίας των εργαζομένων. Η Πολιτεία οφείλει να διασφαλίζει ίσα δικαιώματα και αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας για όλους τους εργαζόμενους στην Αυτοδιοίκηση.Καλούμε την κυβέρνηση και το Υπουργείο Εσωτερικών να προχωρήσουν άμεσα στην τροποποίηση των άρθρων 138 και 730, χωρίς αποκλεισμούς και διακρίσεις σε βάρος των εργαζομένων των κοινωνικών δομών που έχουν προσληφθεί με διαδικασίες ΕΣΠΑ.