• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΥΡΡΟΣ ΔΗΜΑΣ' | 27 Μαΐου 2026, 10:09

    Γιατί θα πετύχει αυτή η υπηρεσία που θεωρείται ότι σήμερα καθυστερεί διαδικασίες, μεροληπτεί, και σύμφωνα με δηλώσεις κυβερνητικών στελεχών αλλά και Δημάρχων έχει αποτύχει; Τι αλλάζει επί της ουσίας; Ο Γενικός Επόπτης και οι Επόπτες σε τι διαφέρουν από τον Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης; Το προσωπικό θα είναι το ίδιο, ενώ παράλληλα δεν δίνονται κίνητρα για επίτευξη στόχων και παροχή υψηλού επιπέδου εργασίας. Οι υπάλληλοι της ΑΥΕ ΟΤΑ δεν υπάγονται στις διατάξεις περί κινητικότητας, δηλαδή κλειδώνονται στη θέση που υποχρεωτικά μετατάσσονται με ότι σημαίνει αυτό για τον καθένα. Από πού λοιπόν θα έρθει η διαφορά; Από την αλλαγή ονομασίας και μόνο;