• Σχόλιο του χρήστη 'Γ. ΚΩΝ.' | 27 Μαΐου 2026, 11:38

    Αν θέλετε σοβαρή υπηρεσία ελέγχου ΟΤΑ, κάντε την δελεαστική. Αυτό αφορά στο να μεριμνήσετε να υπάρξουν οικονομικές παροχές, ώστε να προσπαθούν υπάλληλοι εργατικοί και υψηλών προσόντων να πάνε εκεί. Και τότε θα μπορείτε να ζητήσετε να επιτυγχάνονται (εφικτοί) στόχοι, να κρίνονται και να μετακινούνται σε άλλες υπηρεσίες οι χαμηλής απόδοσης υπάλληλοι κλπ. Αν δεν γίνει αυτό, τα πάντα θα βαλτώσουν.