• Σχόλιο του χρήστη 'Γ.M.' | 27 Μαΐου 2026, 12:58

    Θεωρώ ότι πρέπει να υπάρξει ειδική πρόβλεψη ώστε οι απόφοιτοι της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης να δύνανται να μεταταχθούν κατόπιν αίτησής τους στην ΑΥΕ ΟΤΑ, κατά παρέκκλιση κάθε ειδικής και γενικής διάταξης, λόγω της πιστοποιημένης γνώσης σε θέματα διοικητικού δικαίου, αυτοδιοίκησης, ελέγχου κτλ. Διάταξη η οποία άλλωστε υπήρχε στις προηγούμενες νομοθετικές πρωτοβουλίες που αφορούσαν την εν λόγω υπηρεσία.