• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ' | 27 Μαΐου 2026, 12:05

    Ένας γενικός σχολιασμός είναι ότι το κατατεθέν σχέδιο νόμου υπολείπεται των προσδοκιών, δεν αποτελεί Κώδικα, η σχετική νομοθεσία (3463/2006, 3852/2010 κ.λ.π.) εξακολουθεί να ισχύει εκτός βέβαια των άρθρων που καταργούνται. Άρα οξύνει το πρόβλημα της πολυνομίας. Για τα άρθρο 659 και 685 θα πρότεινα να επανεξετασθούν, επειδή κατά την γνώμη μου, θα έπρεπε να προβλέπει Μονάδα Εποπτείας σε κάθε πρωτεύουσα Νομού της Χώρας. Επίσης η υποχρεωτική μετάταξη των υπαλλήλων των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων στις υπηρεσίες που θα συσταθούν ενώ όπως ανέφερα παραπάνω δεν προβλέπεται Μονάδα Εποπτείας σε κάθε Νομό, δημιουργούν τα εξής προβλήματα: ή υπάλληλοι με μεγάλη εμπειρία στην εποπτεία των Ο.Τ.Α. θα εξαιρεθούν και δεν θα εκμεταλλευτεί το Ελληνικό Δημόσιο τις γνώσεις τους, που πραγματικά είναι απαραίτητες, ή θα μετατεθούν δημόσιοι υπάλληλοι σε διαφορετικό Νομό από αυτών που διαμένουν. Για το άρθρο 671 αναφορικά με την κατανομή, μέσω του κεντρικού πληροφοριακού συστήματος, των αποφάσεων που υπόκεινται στον υποχρεωτικό έλεγχο και των προσφυγών, ένα πρόβλημα που θα δημιουργηθεί σίγουρα, το πρώτο χρονικό διάστημα από την πραγματοποίηση του εγχειρήματος, είναι ότι θα κληθούν δημόσιοι υπάλληλοι να ελέγξουν κάποια είδη αποφάσεων για πρώτη φορά (π.χ. ηπειρωτικοί Νομοί αποφάσεις σχετικές με την νομοθεσία Λιμεναρχείων). Τέλος, όπως έχουν αναφέρει και πολλοί άλλοι, θα πρέπει να προβλεφθεί και ένα επίδομα για τους υπαλλήλους που θα επανδρώσουν τις σχετικές υπηρεσίες.