• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΑΡΙΑΝΘΗ ΖΑΓΚΙΔΟΥ' | 27 Μαΐου 2026, 14:49

    Καλησπέρα.Δεν πρέπει να ψηφιστεί και εφαρμοστεί το άρθρο 730 του Κώδικα.Σύμφωνα με το άρθρο 103 παρ.2 Συντάγματος δίνεται η δυνατότητα πρόσληψης Προσωπικού με Συμβάσεις Ιδιωτικού Δικαίου.Εμείς ζητάμε μονιμοποίηση γιατί δουλεύουμε πάνω από 9 χρόνια χωρίς μια μέρα διακοπή.Δουλεύουμε στο Δημόσιο όπου η μονιμοποίησή μας θα έπρεπε να είναι αυτοδίκαιη όπως ήταν μετά το δοκιμαστικό διάστημα των 2 ετών το οποίο απέδειξε ότι ήμαστε ικανοί να διεκπεραιώσουμε το έργο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.Μας έχουν αναγράψει ως Εποχικούς μέσα στο Μητρώο Ανθρώπινου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα ενώ στην πραγματικότητα εκτελούμε εξαρτημένη εργασία.Καθημερινά δεχόμαστε διάφορες απειλές περί μη συνέχισης των συμβάσεών μας την ίδια στιγμή που δεχόμαστε και εξυπηρετούμε αγόγγυστα και μέσα από την καρδιά μας τεράστιο όγκο και αιτήματα πολιτών.Όλα αυτά απαιτούν υγιείς υπαλλήλους.Αν λάβουμε υπόψη το γεγονός ότι σε κάθε Υπηρεσία προσλαμβάνεται ένας αριθμός υπάλληλων με Αναπηρία αναλογικά με το σύνολο των υπαλλήλων και όχι αδιάκριτα ,σας ενημερώνω ότι πολλοί υπάλληλοι μετά την πρόσληψή τους από τους φορείς δηλώνουν αναπηρία για προβλήματα συγγενικών τους προσώπων όπως και ενώ είναι λιγοστό το προσωπικό,πολλοί υπάλληλοι εξαντλούν το όριο των αδειών που σημαίνει ότι οι εναπομείναντες υπάλληλοι δυσκολευόμαστε να διατηρήσουμε την υγεία μας εξαιτίας του τεράστιου φόρτου εργασίας που αυξάνεται λόγω του ότι άρχοντες της τοπικής αυτοδιοίκησης εκμεταλλεύονται το γεγονός ότι φοβάμαστε για τη λήξη των συμβάσεών μας και στέλνουν υπαλλήλους των Κέντρων Κοινότητας χωρίς επίσημο έγγραφο να εργαστούν σε άλλα προγράμματα.Γνωρίζουμε ότι τα αλλότρια καθήκοντα αν υπάρχει μεγάλη ανάγκη μπορεί να αποφασιστούν με έγγραφο για δυο μήνες και για μεγαλύτερο διάστημα μόνο αν το εγκρίνει το Υπηρεσιακό Συμβούλιο.Ποιό υπηρεσιακό συμβούλιο θα ενέκρινε κάτι παράνομο;Κανένα.Σας παρακαλώ να σεβαστείτε τον κόπο που έχουμε καταβάλλει για να λειτουργούν τα Κέντρα Κοινότητας με τα Παραρτήματα Ρομά σε υψηλό επίπεδο και να δώσετε προτεραιότητα στη δική μας μονιμοποίηση.Το άρθρο 103 παρ.2 Συντάγματος λέει ότι επιτρέπεται προσωπικό με σύμβαση ιδιωτικού δικαίου Ιδιωτικού δικαίου.Υπάρχει και το Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου χρόνου.Είμαστε πάνω από 50 χρονών στην πλειοψηφία ,με Πανεπιστημιακές Σπουδές και αγωνιστικότητα για το Δημόσιο Συμφέρον και την Επιτυχία της Κυβέρνησης.