• Σχόλιο του χρήστη 'Μ.Γ.Δ.Χ.Α..' | 27 Μαΐου 2026, 16:53

    Να επιλέξουν οι ΑΔΑ τα άτομα που θα στελεχώσουν τον Επόπτη, κατόπιν αιτήσεων των ενδιαφερομένων υπαλλήλων τους. Η επιλογή αυτή, τουλάχιστον για τους ΠΕ, να βασιστεί στην πολυετή εμπειρία με το αντικείμενο, τους τίτλους σπουδών, αλλά και τα πρόσθετα τυπικά προσόντα. Σε αρχικό στάδιο, η στελέχωση της Υπηρεσίας Εποπτείας ΟΤΑ, σε σχέση με τις ΑΔΑ, θα πρέπει να οικοδομηθεί σε μία σχέση 50-50. Δηλαδή, η στελέχωση της μίας Υπηρεσίας να μη σηνεπάγεται την υποστελέχωση της άλλης. Επίσης θα πρέπει να ξεκαθαριστεί πλήρως το μισθολογικό, ώστε οι μετακινούμενοι από τις ΑΔΑ, να μην απωλέσουν οποιοδήποτε μέρος των συνολικών τους αποδοχών.