• Σχόλιο του χρήστη 'Βασίλειος' | 27 Μαΐου 2026, 22:46

    Άποψη μου να ερωτηθούν εκ νέου οι Αποκεντρωμένες Διοικήσεις για το προσωπικό και για τους κλάδους/ κατηγορίες των υπαλλήλων που ασκούν τον έλεγχο νομιμότητας.Δεν συστήνονται σωστές θέσεις με τα σημερινά δεδομένα.Δεν είναι σωστός ούτε ο αριθμός, ούτε οι κλάδοι/ειδικότητες. Εφόσον οι υπάλληλοι θα στελεχώσουν την νέα υπηρεσία χωρίς να ερωτηθούν θα πρέπει όλοι όσοι ασκούν τον έλεγχο να μεταταχθούν. Δεν νοείται στο ίδιο γραφείο,με το ίδιο αντικείμενο κάποιοι να μεταταχθούν και οι άλλοι οχι. Επίσης να προβλεφθεί ανάλογο μισθολογικό επίδομα.