• Σχόλιο του χρήστη 'ΛΕΛΗ ΑΡΙΑΔΝΗ' | 28 Μαΐου 2026, 09:16

    Εδώ και 25 χρόνια είμαι σε εργασιακή ομηρία. Επι 25 χρόνια κάνω συνέχεια ανανανεωσεις συμβάσεων ενός έτους δουλεύοντας σε ΚΔΑΠ.Ελπιζω ποτέ να μην έρθετε στη θέση για να καταλάβετε σε κατάσταση βρίσκομαι κάθε χρόνο περιμένοντας αν θα ανακοινωθεί η σύμβαση μου ή όχι. Παρακαλώ για την άμεση αποκατάσταση αυτής της αδικίας και ζητώντας επιτέλους τη μονιμοποίηση μου. Μητέρα δύο παιδιών.