• Σχόλιο του χρήστη 'Μαριανθη Μουστάκα' | 28 Μαΐου 2026, 16:05

    Ως εργαζόμενη στους παιδικούς σταθμούς πολλά χρόνια, θεωρώ ότι πρέπει να καταργηθεί ο νόμος βοριδη για όλους διότι καλύπτουμε πάγιες και διαρκείς αναγκες...η έστω να υπάρξει μερική τροποποίηση για όσους έχουν θετικές δικαστικές αποφάσεις για την μετατροπή των συμβάσεων σε αορίστου..είναι επιτακτική ανάγκη τουλάχιστον για όσους έχουν θετικές δικαστικές αποφάσεις για την σωστή κ εύρυθμη λειτουργία των παιδικών και βρεφονηπιακων σταθμών λόγω του ότι η πλειοψηφία του προσωπικού είναι συμβασιούχοι καθώς υπάρχουν σταθμοί που λειτουργούν αποκλειστικά με συμβασιουχους ..επιπροσθέτως πρέπει να αλλάξει κ το άρθρο 1 του νόμου 730 κ να μην παρίστανται ως διαδικοι τα υπουργεία γιατί αυτό είναι άδικο για τους εργαζόμενους που διεκδικούν σταθερή και μόνιμη δουλειά.....