• Σχόλιο του χρήστη 'Δάφνη' | 29 Μαΐου 2026, 08:47

    Ζητώ την ίση και δίκαιη μεταχείριση όλων των εργαζομένων όλων των κοινωνικών δομών που εργάζονται μέσω ΕΣΠΑ στους δήμους αφού καλύπτουν πάγιες ανάγκες των δήμων και όχι εποχικές