• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΑΓΩΝΑ' | 29 Μαΐου 2026, 09:33

    Εκφράζω τον προβληματισμό και τη διαφωνία μου με τις ρυθμίσεις του άρθρου 730 του νέου Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης, καθώς δημιουργούν ανισότητες μεταξύ εργαζομένων που καλύπτουν τις ίδιες ουσιαστικές κοινωνικές ανάγκες. Οι εργαζόμενοι στις κοινωνικές δομές των δήμων στηρίζουν καθημερινά ευάλωτες ομάδες πολιτών και αξίζουν ίση και δίκαιη αντιμετώπιση, ανεξάρτητα από την πηγή χρηματοδότησης των προγραμμάτων. Ζητούμε μια δίκαιη και συνολική λύση για όλους τους εργαζόμενους.