• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ' | 29 Μαΐου 2026, 09:28

    Ως εργαζόμενοι στις Κοινωνικές Δομές για την Αντιμετώπιση της Φτώχειας καλύπτουμε εδώ και χρόνια πάγιες και διαρκείς ανάγκες των Δήμων και δεν αποδεχόμαστε αποκλεισμούς και άνιση μεταχείριση. Η μαζική συμμετοχή στη διαβούλευση αποτελεί μήνυμα ενότητας, διεκδίκησης και υπεράσπισης της εργασίας και της αξιοπρέπειας μας.