• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ' | 29 Μαΐου 2026, 13:49

    Οι εργαζόμενοι στα Κέντρα Κοινότητας κρατάμε όρθιες τις κοινωνικές υπηρεσίες των δήμων από το 2017, καλύπτοντας πάγιες και διαρκείς ανάγκες. Σε δεκάδες δήμους, τα Κέντρα Κοινότητας αποτέλεσαν και συνεχίζουν να αποτελούν τη μοναδική ουσιαστική δομή κοινωνικής πρόνοιας για χιλιάδες πολίτες, ευάλωτες οικογένειες, ανέργους, ΑμεΑ και ηλικιωμένους.Παρ’ όλα αυτά, το Υπουργείο επιλέγει προκλητικά να εξαιρέσει τους εργαζόμενους των Κέντρων Κοινότητας από το άρθρο 730, αντιμετωπίζοντας μας ως προσωπικό «δεύτερης κατηγορίας», παρά τα χρόνια συνεχούς εργασίας και προσφοράς.Δεν δεχόμαστε να συνεχιστεί η εργασιακή ομηρία των μονοετών συμβάσεων. Δεν μπορεί εργαζόμενοι που καλύπτουν επί σειρά ετών σταθερές ανάγκες των δήμων να παραμένουν σε καθεστώς ανασφάλειας και διαρκούς αβεβαιότητας.Απαιτούμε εδώ και τώρα:– Την άμεση ένταξη των εργαζομένων των Κέντρων Κοινότητας στις προβλέψεις του άρθρου 730. – Τον τερματισμό της πολυετούς ομηρίας των συμβάσεων. – Τη μονιμοποίηση του υπάρχοντος προσωπικού χωρίς αποκλεισμούς και εξαιρέσεις. Οι κοινωνικές ανάγκες δεν είναι προσωρινές. Οι εργαζόμενοι που τις καλύπτουν δεν μπορεί να θεωρούνται αναλώσιμοι.