• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΕΛΕΤΗΣ ΛΑΜΠΡΟΥ' | 29 Μαΐου 2026, 14:45

    Εργάζομαι χρόνια τώρα σε Κέντρο Κοινότητας μέσω ανανέωσης διαδοχικών συμβάσεων ΕΣΠΑ. Είναι αναγκαία η ρητή συμπερίληψη των εργαζομένων στις Κοινωνικές Δομές Αντιμετώπισης της Φτώχειας (Κέντρα Κοινότητας, Δομές Αστέγων, Δομές Παροχής Βασικών Αγαθών) στις προβλεπόμενες εξαιρέσεις του άρθρου 730. Παράλληλα, απαιτείται η άρση της υποχρεωτικής εμπλοκής των Υπουργείων Εσωτερικών και Οικονομικών στη σχετική διαδικασία, ώστε να διασφαλιστεί ουσιαστικότερη και δικαιότερη αντιμετώπιση των ζητημάτων που αφορούν το προσωπικό των συγκεκριμένων κοινωνικών δομών. Δεν μπορεί να αντιμετωπίζονται με διαφορετικό τρόπο εργαζόμενοι ΙΔΟΧ που καλύπτουν επί σειρά ετών πάγιες και διαρκείς ανάγκες των Δήμων, μέσα από συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα και αλλεπάλληλες ανανεώσεις συμβάσεων. Ως εκ τούτου, ο νομοθέτης οφείλει να μας αντιμετωπίζει ισότιμα με τους υπόλοιπους εργαζόμενους αντίστοιχων δομών.