• Σχόλιο του χρήστη 'Ηλίας' | 31 Μαΐου 2026, 08:15

    Προτείνω την κατάργηση της αναγκαστικής συμμετοχής του υπουργείου εσωτερικών και οικονομικών στα δικαστήρια που γίνονται από εργαζόμενους που καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες εδώ και τουλάχιστον 20 χρόνια. Ζητάμε την κάλυψη και τη συνέχιση εργασίας του υπάρχοντος προσωπικού που χρηματοδοτείται από ΕΣΠΑ. Σε περίπτωση προκήρυξης τα άτομα που θα αποκλειστούν να συνεχίσουν να εργάζονται μέσω χρηματοδότησης από τα voucher των παιδιών είτε με ξεχωριστή χρηματοδότηση.