• Σχόλιο του χρήστη 'Βασίλης' | 31 Μαΐου 2026, 09:45

    Εκφράζω την πλήρη αντίθεσή μου στα άρθρα 138 and 730 του υπό διαβούλευση Κώδικα Αυτοδιοίκησης. Η αυστηροποίηση του πλαισίου και η υποχρεωτική παρουσία των Υπουργείων στα δικαστήρια ως αντιδίκων των εργαζομένων στερείται νομικής και κοινωνικής βάσης, καθώς απειλεί με απόλυση 20.000 συμβασιούχους που καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες. ​Οποιαδήποτε μεθόδευση για επιλεκτική εξαίρεση ή κατάργηση της «διάταξης Βορίδη» αλά καρτ μόνο για συγκεκριμένες δομές (π.χ. Παιδικούς Σταθμούς), αφήνοντας εκτός τα Κέντρα Κοινότητας και τις Δομές Φτώχειας, προσκρούει ευθέως στη συνταγματική Αρχή της Ισότητας (Άρθρο 4, παρ. 1 του Συντάγματος) και στην Αρχή της Αξιοκρατίας. Είμαστε χιλιάδες εργαζόμενοι που προσληφθήκαμε νόμιμα μέσω ΑΣΕΠ, με τις ίδιες ακριβώς τυπικές προϋποθέσεις. Η σύμβασή μας είναι από την ίδια της τη φύση αορίστου χρόνου και ο χαρακτηρισμός της ως ορισμένου χρόνου αποτελεί εικονική και καταχρηστική πρακτική, η οποία έρχεται σε αντίθεση με το Ευρωπαϊκό Δίκαιο (Οδηγία 1999/70/ΕΚ), η υπεροχή του οποίου επιβάλλει την ουσιαστική προστασία μας έναντι των όποιων ερμηνευτικών αναχωμάτων του Άρθρου 103 του Συντάγματος. ​Απαιτούμε την πλήρη απόσυρση των άρθρων 138 και 730, την καθολική κατάργηση της διάταξης Βορίδη και τη θεσμοθέτηση μιας ενιαίας, δίκαιης και μόνιμης νομοθετικής ρύθμισης για την ορθή αναγνώριση της πραγματικής σχέσης εργασίας του συνόλου του προσωπικού, χωρίς καμία εξαίρεση ή διαχωρισμό δομών.