• Σχόλιο του χρήστη 'ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ' | 31 Μαΐου 2026, 11:08

    Συμφωνώ και εγώ να επιτρέπεται στους Δήμους να χορηγούν άδεια μικρής αποθήκης στα χωριά, χωρίς υπογραφή της πολεοδομίας. Άλλωστε το Σύνταγμα λέει ότι το κράτος οφείλει να δίνει κίνητρα για την αντιμετώπιση του Δημογραφικού προβλήματος στις περιοχές που ερημώνουν. Άδεια αποθήκης στα χωριά από τους Δήμους, χωρίς υπογραφή της πολεοδομίας ( μόνο το συμβόλαιο ιδιοκτησίας).