• Σχόλιο του χρήστη 'Π.Δ' | 31 Μαΐου 2026, 13:00

    Δυστυχώς οι Δήμοι είναι και παραμένουν ο "ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΟΥΒΑΣ" σε ότι αφορά κάθε φορά και νέες αρμοδιότητες . Όμως όταν προσθέτεις αρμοδιότητες είναι ανάγκη να προσθέτεις και τους απαραίτητες πόρους και να εξετάζεις αν επαρκεί το υπάρχον προσωπικό κάθε Δήμου και ο εξοπλισμός. Διαφορετικά όλο το πλαίσιο πάσχει και νομικά . Οι συνεχώς υποστελεχωμένοι Δήμοι δεν δύνανται να αντέξουν και άλλες αρμοδιότητες. Οι αποχωρήσεις με συνταξιοδότηση είναι αυξανόμενες . Οι χρονοβόρες προσλήψεις μόνιμου προσωπικού λίγες και όχι σε όλους τους Δήμους. Το ΙΔΟΧ προσωπικό εκτός του ότι είναι χωρίς εμπειρία ή ανειδίκευτο παρουσιάζει τα χρονικά κενά σε κρίσιμες περιόδους (βλ νησιωτικούς Δήμους) και ουσιαστικά δεν προλαβαίνουν να καλύψουν τις μεγάλες και καθημερινές ανάγκες των Δήμων. Συμπερασματικά για να είναι συνταγματικό και δίκαιο , προσθέτεις αρμοδιότητες μόνο όταν παρέχεις και το επιπλέον ανάλογο προσωπικό και εξοπλισμό. Το να παρέχεις μόνο επιπλέον πιστώσεις δεν αρκεί και δεν λύνεις τα ήδη συσσωρευμένα προβλήματα των Δήμων . Με ποιο προσωπικό θα αξιοποιήσεις τις πιστώσεις ;;