• Σχόλιο του χρήστη 'ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ' | 31 Μαΐου 2026, 15:06

    Αντί να ασχολούνται κάποιοι με τις κρίσιμες διατάξεις και τη θέσπιση του νέου καταστροφικού Αυτοδιοικητικού ΕΝΦΙΑ (που θα επηρεάσει τους πάντες, ιδιοκτήτες και ενοικιαστές), ασχολούνται μόνο με το να υποστηρίζουν τις άχρηστες θεσούλες και τα προνόμια κάποιων κηφύνων στις "κοινωνικές" και λοιπές κοροιδίστικες υπηρεσίες των σάπιων Δήμων. Βρε αντε στείλτε όλους τους κηφύνες στον αγύριστο και απολύστε τους. Έχουμε φτάσει στο 2026 και ακόμα μιλάμε στην Ελλάδα για μονιμοποιήσεις και προνόμια συμβασιούχων που οι περισσότεροι από αυτούς μπήκαν στους δήμους αναξιοκρατικά και από το παράθυρο. Έλεος!!! Εάν δεν τους αρέσουν οι άχρηστες θεσούλες τους, να πάνε να δουλέψουν ιδιωτικό τομέα και ας αφήσουν τις "κοινωνικές" υπηρεσίες των Δήμων. Δρόμο. Σπίτια τους.