• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΙΩΡΓΟΣ Χ' | 31 Μαΐου 2026, 22:26

    Το άρθρο 730 είναι απαράδεκτο να κάνει στο οργανόγραμμα κάθε δήμου το υπουργείο εσωτερικών και οικονομικών διώχνοντας τον κόσμο που απασχολείται με μόνο σκοπό να τα δώσουν σε ιδιώτη … Ας κρίνει ο κάθε δήμος πόσους συμβασιούχους χρειάζεται και που ώστε να τα ανταποδοτικά να τους πληρώσει και όχι να τους διώχνει επειδή έτσι θέλω η κάθε κυβέρνηση χωρίς να ερωτηθεί ο «εργοδότης»