• Σχόλιο του χρήστη 'Π.Δ' | 1 Ιουνίου 2026, 15:56

    ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ. Μια πονεμένη ιστορία. Η απευθείας ανάθεση είναι μια διαδικασία που πρόβλεψε ο Νομοθέτης για διευκόλυνση μερικές φορές στους Δήμους λόγω δυσκολιών που μπορούν να αντιμετωπίζουν σε κάποιες περιπτώσεις προμηθειών ή παροχής υπηρεσιών. Οι Δήμοι το εκμεταλλεύτηκαν αυτό κατά κόρον, χωρίς να δίνουν σημασία στο ότι η απευθείας ανάθεση είναι εξαίρεση ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΝΟΝΑΣ. Πρέπει να προβλεφθεί στον παρόντα Νόμο . 1. Τα ποσά (που είναι τα όρια των απευθείας αναθέσεων) θα αφορούν όλο τον Δήμο και όχι θα "σπάνε¨ σε κάθε Δημοτική Ενότητα , που με αυτόν τον τρόπο καταστρατηγείται το όριο των 37.200€ επί όσες είναι οι Δημ. Ενότητες κάθε Δήμου και για κάθε είδος αυτό !!! 2.Για να σταματήσει η απευθείας ανάθεση (προμηθειών ή παροχής υπηρεσιών) κάθε έτος στους ίδιους αναδόχους οικ. φορείς . Υποχρεωτικά κάθε προμήθεια ή παροχή υπηρεσίας εκτός από την ανάρτηση και δημοσίευση με πρόσκληση στον τοπικό Τύπο και μόνο αν δεν παρουσιαστεί κανένας να μπορεί να γίνει η ανάθεση στον ίδιο που έγινε και το προηγούμενο έτος .