• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΕΩΡΓΙΑ' | 2 Ιουνίου 2026, 09:37

    Ζητώ την προσθήκη του προσωπικού που απασχολείται στις Κοινωνικές Δομές για την Αντιμετώπιση της Φτώχειας (Κέντρα Κοινότητας, Δομές Αστέγων, Δομές Παροχής Βασικών Αγαθών, ) και στις εξαιρέσεις του άρθρου 730 και την κατάργηση της αναγκαστικής συμμετοχής του Υπουργείου Εσωτερικών και Οικονομικών.