• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΑΡΙΑ' | 2 Ιουνίου 2026, 09:42

    Ζητώ την προσθήκη του προσωπικού που απασχολείται στις Κοινωνικές Δομές για την Αντιμετώπιση της Φτώχειας ( Κέντρα Κοινότητας, Δομές Αστέγων, Δομές Παροχής Βασικών Αγαθών ) και στις εξαιρέσεις του άρθρου 730 και την κατάργηση της αναγκαστικής συμμετοχής του Υπουργείου Εσωτερικών και Οικονομικών.