• Σχόλιο του χρήστη 'ΙΩΑΝΝΑ' | 2 Ιουνίου 2026, 10:18

    άρθρο 691:Για την υποβολή ειδικής διοικητικής προσφυγής είναι απαραίτητη από τον προσφεύγοντα η καταβολή ηλεκτρονικού παράβολου (e-paravolo) ύψους πενήντα (50) ευρώ, ανά προσβαλλόμενη πράξη ή παράλειψη οφειλόμενης νόμιμης ενέργειας, υπέρ της Υπηρεσίας Γενικής Εποπτείας Νομιμότητας Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Ο.Τ.Α.), άλλως η προσφυγή απορρίπτεται ως απαράδεκτη. Αν γίνει δεκτή η ειδική διοικητική προσφυγή, το καθ’ ου νομικό πρόσωπο οφείλει να αποδώσει στον προσφεύγοντα ποσό ίσο με το ύψος του παράβολου που καταβλήθηκε. ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΑΞΗ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΑΠΟΦΑΣΗΣ; ΓΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΡΜΟΔΙΑ ΟΡΓΑΝΑ; ΠΑΝΤΟΥ ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΕΛΕΟΣ. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ!