• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΑΡΙΑ' | 2 Ιουνίου 2026, 10:08

    Ζητώ την προσθήκη του προσωπικού που απασχολείται στις Κοινωνικές Δομές για την Αντιμετώπιση της Φτώχειας (Κέντρα Κοινότητας, Δομές Αστέγων, Δομές Παροχής Βασικών Αγαθών,) και στις εξαιρέσεις του άρθρου 730 και την κατάργηση της αναγκαστικής συμμετοχής του Υπουργείου Εσωτερικών και Οικονομικών.