• Σχόλιο του χρήστη 'Αθανασια Σαχίνη' | 3 Ιουνίου 2026, 17:55

    ΙΠροτείνουμε την τροποποίηση της παραγράφου 3. του άρθρου 730 με την προσθήκη και του προσωπικού που απασχολείται σε ΚΔΑΠ και ΚΔΑΠ-ΜΕΑ, μαζί με το προσωπικό των παιδικών σταθμών που ήδη αναγράφεται. Πρόκειται για μία πολύ άδικη διάκριση μεταξύ ΙΔΟΧ εργαζομένων που εργάζονται τόσα χρόνια στις δομές των Δήμων και μάλιστα στα ΙΔΙΑ συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα με δεκάδες διαδοχικές ανανεώσεις συμβάσεων και είναι απολύτως δίκαιο η εξαίρεση αυτή να ισχύσει ΚΑΙ για τους εργαζόμενους των ΚΔΑΠ και ΚΔΑΠ-ΜΕΑ των Δήμων. Υπάρχουν συνάδελφοι με διαδοχικές συμβάσεις ορισμένου χρόνου ακόμα κι από το 2003 μέχρι και σήμερα και είναι απολύτως άδικο και αποτελεί διακριτή μεταχείριση η μη συμπερίληψή τους στη συγκεκριμένη εξαίρεση.