• Σχόλιο του χρήστη 'Γρηγόρης Μέλλος' | 3 Ιουνίου 2026, 18:11

    Είναι δυνατόν να απαλλάσσεται από ποινικές ευθύνες εναντίον των Αδέσποτων κάποιος αλλά επειδή είναι εργαζόμενος? Είναι ντροπή αυτή η τροπολογία. Σε ποιον θα λογοδοτεί?