• Σχόλιο του χρήστη 'Γρηγόρης Μέλλος' | 3 Ιουνίου 2026, 18:48

    Είναι ντροπή η τροπολογία κατά την οποία απαλλάσσονται από τον νόμο όσοι κακοποιούν ζώα απλά επειδή είναι εργαζόμενοι. Έλεος.