• Σχόλιο του χρήστη 'gr.mellos@gmail.com' | 3 Ιουνίου 2026, 18:17

    Είναι ντροπή να απαλλάσσονται από ποινικές ευθύνες εναντίον των Αδέσποτων Ζώων όσοι κακοποιούν ζώα, απλά επειδή είναι εργαζόμενοι στην Αυτοδιοίκηση. Έλεος.