• Σχόλιο του χρήστη 'Χριστίνα Ηλιοπούλου' | 3 Ιουνίου 2026, 20:48

    Είναι απαράδεκτο να μην υπάρχει κάποιος υπεύθυνος για τα όσα συμβαίνουν σε κέντρα αδέσποτων ζώων. Αν θέλουμε να ζούμε σε πολιτισμένο κράτος. Ο πολιτισμός φαίνεται από τον τρόπο που μεταχειρίζονται ανυπεράσπιστα όντα.