• Σχόλιο του χρήστη 'Χαρά Δεληγιάννη' | 3 Ιουνίου 2026, 21:10

    Ειλικρινά μονο η Ελλάδα και οι χώρες του 3ου κοσμου εχουν αυτην την αντιμετώπιση στα ζώα. Κουβαλάμε πολυ πολιτισμό στις πλάτες μας και μάλλον γι αυτο βγάζουμε και αντιμετωπίζουμε τα υπόλοιπα έμβια πλάσματα τοσο απολιτιστα. Θα πρέπε να ντρέπεστε για πολλά, τωρα κ γι αυτο.