• Σχόλιο του χρήστη 'Γλυκερία Άννα Μουρατη' | 3 Ιουνίου 2026, 22:29

    Όλοι μας μπαίνοντας σε μια δουλειά υπογράφουμε συμβόλαια για τις ευθύνες μας με όλες τις ποινικές ευθύνες σε περίπτωση που ξεπεράσουμε τα όρια. Γιατί λοιπόν να μην ισχύει και για τους εργαζόμενους που έχουν γπο την ευθύνη τους ζωντανές ψυχές; Ντροπή που στην Ελλάδα του 26 αντι να πηγαίνουμε μπροστά, βυθιζόμαστε ακόμη πιο κάτω..