• Σχόλιο του χρήστη 'Κωνσταντίνα Τριβιζα' | 3 Ιουνίου 2026, 22:03

    Στην πιο ανεύθυνη χώρα της Ευρώπης σχετικά με τη διαχείριση των αδέσποτων ζώων, το άρθρο 720 παρ. 3, κινείται ακριβώς προς την ίδια κατεύθυνση... Είναι δυνατόν να μη φέρουν ευθύνη οι υπεύθυνοι;;;;;; Τόσα χρήματα και τα ζώα να πεθαίνουν, να αρρωσταίνουν, να εξαθλιωνονται μέσα στα δημοτικά καταφύγια, και αυτό που βρίσκουμε να προτείνουμε είναι το "ουδεμία ευθύνη φέρουν"; Είναι ντροπή.